måndag 16 april 2012

' 160412. ' Tatuering!


Idag sattes denna på min kropp & jag är så nöjd! :)

För er som känner mig vet ni vilken stor betydelse min mamma har i mitt liv, och ni flesta vet min ''bakrund'' och att hon alltid, oavsett vad har funnits där för mig. Även om jag ibland inte ens ''förtjänat'' de utan varit helt dum i huvudet så har hon ändå varit ljuset i mitt liv!
Utan henne hade jag aldrig varit där jag är idag, hon har alltid sett till att jag haft det bra även om hon själv mår dåligt, (de har hon iofs gjort med brorsan med såklart) men många ser det som en ren självklarhet att ens föräldrar ska finnas där, men hon har verkligen funnits där för mig oavsett vad.
Du kommer alltid att vara nummer ett & betyda mest i mitt liv Mamma, Jag älskar dig!


2 kommentarer:

  1. Vart snyggt Anna :)

    SvaraRadera
  2. det första de va jag tänkte på när jag läste tatueringen var one direction :)

    SvaraRadera