tisdag 10 juli 2012

' 100712. ' Besök snart.

Veckorna rullar på och dem består som vanligt av jobb från 08-16 & 08-14, :)
Känner fortfarande att de går segt med bloggandet men kan dock bero på att dagarna ser likadana ut vilket inte är så kul att läsa om.
Men kan dock berätta en rolig grej! :)
Den 3-5 augusti så får jag besök av bästa Jennifer från Sundsvall =D
Äntligen kommer hon ner hit och hälsar på, jag kommer ju inte kunna åka hem fören i början av september i bästa fall.. 

Somnade vid 21:30 igår, och vaknade strax före tolv av att Fredrik ringde och va jätte orolig så kollade telefon, han hade ringt 14gånger och smsat fyra :') Stackarn trodde det hade hänt mig något medan jag egentligen hade råkat somna.
Men nu ska jag fixa mig, ska ta bussen som går 07;19 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar