torsdag 21 juni 2012

' 210612. ' Midsommar.


Sådär!
Nu tror jag internet vill funka som normalt igen, iallafall så jag kan skriva ett inlägg :)

Veckan har varit lugn eftersom jag jobbat 07:30 - 16, men trivs som tusan på jobbet iallafall.
Först är jag på dagverksamheten och runt två tiden så hoppar jag ner på hemtjänsten i drygt två timmar innan jag åker hem! :) Typ så har väll hela veckan i stort sätt sett ut, sen på kvällarna efter jobbet så har jag bara tagit de lugnt hemma med Fredrik.
Imorgon är det midsommar också, som spenderas med min älskling dock ingen aning om vad vi ska göra mer förutom att vi ska vara med varandra och fira våran månadsdag! :)

Men nu ska jag kika film medan Fredrik fortfarande sover, de är dock kanonväder ute så ska nog ut och sätta mig ett tag igen i hopp om att getingen inte dyker upp igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar