fredag 15 juni 2012

' 150612. ' Sista.

Denna natt blev ju inte direkt som jag tänkt mig..
La mig i sängen redan vid 22:30 men somnade inte förens vid ett eftersom dem hade fest här i huset, verkligen uppskattat då jag skulle upp 05, :o
Men med musiken i öronen så lyckades jag till slut somna!

Dags att byta om och fixa det sista innan jag ska ta bussen som går 06:19 härifrån, dock känner jag att påsarna under ögonen väger extra mycket idag, men inatt får jag sova med min karl igen, som jag längtar! :)

Sen har jag en eeeeenorm hemlängtan till min lilla familj i Sundsvall också, men de kan ju bero på att jag inte kommer kunna åka hem förens i slutet på augusti/början på septemer, :o

1 kommentar:

  1. Oj missat din kommentar helt :o tror jag? tror inte jag svarat iallafall.

    Tack för den iaf, om jobb som du skrev :) det hjälper att höra andras åsikter och pepptalk osv!

    SvaraRadera