måndag 28 maj 2012

' 280512. ' Överraskning!

Befinner mig just nu i Sundsvall!
Igår sa jag hejdå till pojken min på Landvetter och hoppade på flyget hem mot Sundsvall.

Överraskade både Jennifer & mamma (som var helt ovetande om att jag skulle komma hem) så båda hamnade lite i chock då jag väl stod framför dem, blicken var helt tom på dem.
Så nu är jag i Sundsvall tills på Onsdag då går flyget tillbaka till Göteborg på kvällen och då får jag träffa F igen, saknar han redan enormt mycket!
Spenderade dagen på stan med att träffa lite vänner och imorn ska jag in igen och träffa några andra vänner plus möte med min gamla chef.
Sen spenderar jag Onsdagen med bästavän innan jag åker hem till Göteborg och min F igen! :)

Så nu vet ni varför uppdateringen kommer vara dålig tills på Onsdag kväll/ Torsdag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar