onsdag 16 maj 2012

' 160512. ' Up all night.


Rolig bild.. men hade ingen annan och de är såhär jag haft håret heeeela veckan, jag som inte gillar att ha uppsatt egentligen. Men på morgonen underlättar de ju ganska mycket, gå upp och slänga upp håret lite snabbt i en ''bulle'' sen är de klart! :)

Igår somnade jag halv nio(!!!) då snackar vi trött tjej :o
Och imorse började jag 07 som sagt, så klockan stod på 04:45 som den gjort hela veckan.
Gick för övrigt inte så bra på jobbet idag men hoppas på att de går bättre imorn och på fredag.
Sen till veckan har jag stängning måndag och tisdag så då börjar jag 16 istället,tummen upp! :)

Justja vi lyssnade på One Direction på jobbet idag, och jag har verkligen fastnat för dem på senare dagar som ni kanske förstår med tatueringen som jag gjorde till mamma Så säger en arbetskollega till mig att han träffat dem, och inte bara en gång utan två gånger plus då dem va i Sthlm nyligen, -.-'
Men men.
Nu ska jag kika på DH och försöka hålla mig vaken till drygt 23 ikv innan jag släcker mina blå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar